Reklamační řád
Reklamační řád
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (v platném znění), a zákonem č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele (v platném znění). Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky kupujícím (spotřebitelem).
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo na případy rozporu s kupní smlouvou.
ZÁRUČNÍ DOBA
Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.
Záruční doba může být kratší v případě zboží s omezenou dobou spotřeby, která je uvedena na jeho obalu. V takovém případě je záruční doba omezena datem spotřeby.
Záruka se nevztahuje na:
- zboží poškozené běžným opotřebením,
- zboží poškozené nesprávným nebo neodborným zacházením,
- zboží poškozené přírodními živly,
- vady, na které byla zákazníkovi poskytnuta sleva při nákupu.
NÁROK NA UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Zákazník má právo reklamovat zboží zakoupené v našem internetovém obchodě, které má vady. Reklamaci lze uplatnit, pokud se nejedná o vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním, skladováním nebo mechanickým poškozením.
Reklamaci nelze uplatnit na otevřené kosmetické přípravky z důvodu hygieny, pokud u nich není prokázána zjevná výrobní vada.
Pro uplatnění reklamace je nutné předložit doklad o nákupu (fakturu nebo účtenku).
ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Reklamace lze uplatnit e-mailem na adrese: duende.prague@gmail.com, pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu.
Reklamované zboží musí být doručeno čisté, kompletní a řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Ke zboží je třeba přiložit kopii dokladu o nákupu a stručný popis vady.
PRŮBĚH A ŘEŠENÍ REKLAMACE
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O výsledku reklamace bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.
V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na:
- výměnu zboží za nové,
- opravu zboží,
- vrácení kupní ceny.
Pokud se na reklamované zboží vztahuje nárok na náhradu nákladů (např. poštovné), je nutné předložit doklad o jejich úhradě.
KDY NELZE REKLAMOVAT
Reklamace nebude uznána v těchto případech:
- otevřené kosmetické přípravky bez zjevné vady (z důvodu hygieny),
- zboží s prošlou dobou spotřeby, pokud tato skutečnost byla zákazníkovi známa při nákupu,
- vada vzniklá běžným opotřebením,
- vada způsobená nesprávným používáním, skladováním nebo údržbou,
- zvýšená citlivost nebo alergická reakce na zakoupené zboží.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád je platný od 26.01.2025 a je k dispozici na našich webových stránkách.
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s pravidly GDPR.
Děkujeme, že nakupujete v našem internetovém obchodě!