Reklamační řád

 

Reklamační řád

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (v platném znění), a zákonem č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele (v platném znění). Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky kupujícím (spotřebitelem).

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo na případy rozporu s kupní smlouvou.

ZÁRUČNÍ DOBA

Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.

Záruční doba může být kratší v případě zboží s omezenou dobou spotřeby, která je uvedena na jeho obalu. V takovém případě je záruční doba omezena datem spotřeby.

Záruka se nevztahuje na:

  • zboží poškozené běžným opotřebením,
  • zboží poškozené nesprávným nebo neodborným zacházením,
  • zboží poškozené přírodními živly,
  • vady, na které byla zákazníkovi poskytnuta sleva při nákupu.

NÁROK NA UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník má právo reklamovat zboží zakoupené v našem internetovém obchodě, které má vady. Reklamaci lze uplatnit, pokud se nejedná o vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním, skladováním nebo mechanickým poškozením.

Reklamaci nelze uplatnit na otevřené kosmetické přípravky z důvodu hygieny, pokud u nich není prokázána zjevná výrobní vada.

Pro uplatnění reklamace je nutné předložit doklad o nákupu (fakturu nebo účtenku).

ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Reklamace lze uplatnit e-mailem na adrese: duende.prague@gmail.com, pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu.

Reklamované zboží musí být doručeno čisté, kompletní a řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Ke zboží je třeba přiložit kopii dokladu o nákupu a stručný popis vady.

PRŮBĚH A ŘEŠENÍ REKLAMACE

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O výsledku reklamace bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.

V případě oprávněné reklamace má zákazník nárok na:

  • výměnu zboží za nové,
  • opravu zboží,
  • vrácení kupní ceny.

Pokud se na reklamované zboží vztahuje nárok na náhradu nákladů (např. poštovné), je nutné předložit doklad o jejich úhradě.

KDY NELZE REKLAMOVAT

Reklamace nebude uznána v těchto případech:

  • otevřené kosmetické přípravky bez zjevné vady (z důvodu hygieny),
  • zboží s prošlou dobou spotřeby, pokud tato skutečnost byla zákazníkovi známa při nákupu,
  • vada vzniklá běžným opotřebením,
  • vada způsobená nesprávným používáním, skladováním nebo údržbou,
  • zvýšená citlivost nebo alergická reakce na zakoupené zboží.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád je platný od 26.01.2025 a je k dispozici na našich webových stránkách.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s pravidly GDPR.

Děkujeme, že nakupujete v našem internetovém obchodě!